תוכנית StudentSpeak היא תכנית חדשה ללימוד ושיפור השפה האנגלית המדוברת של התאחדות הסטודנטים בשיתוף פרח ללימודי אנגלית. במסגרתה, סטודנטים דוברי אנגלית ברמת בשפת אם, עוברים הכשרה מקצועית ללימוד שפה ומשמשים כמורים.
עשרה שיעורים, כל שיעור שעה וחצי. השיעורים מועברים באופן פרונטלי או בזום.